dimecres, 7 de novembre del 2012

Amy

Em dic Amy Louise Andra tinc 9 anys i vaig néixer el 15 de maig. Visc a Rupiá. Abans vivia a Palau-saverdera.

Tinc un germà que es diu Christopher però li diguem Chris. Té 15 anys, aviat en farà 16, ell s’ha quedat a viure a Palau, a casa de la meva avia que es diu Pauline . El meu oncle i la meva tia viuen a casa de la meva avia, es diuen Jochen i Núria i una altra tia que es diu Laura i el meu altre oncle es diu Martin. Tinc una germana de sis anys que es diu Melody. Tinc una gateta que es diu Blacky i una tortuga que es diu Lilo i una altre tia que es diu Sabina i és la meva preferida.
La meva mare es diu Jacky i té una parella que té vedelles y els hi donem llet per menjar. Tenim 125 vedells petits.

Vaig anar a la guarderia de Palau, ara vaig al col·legi de Verges. Les assignatures que més m’agraden són religió, educació física, informàtica i plàstica.

Aquet cap de setmana vaig anar a Palau però la meva avia no hi era perquè ha anat a Anglaterra. Arriba aquest divendres.

De gran vull ser cangur de nens petits o perruquera. Aquesta és la meva vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada