dijous, 8 de novembre del 2012

Pau S.


Em dic Pau i tinc 9 anys. Vaig néixer el 20 de juliol de 2003 a l’hospital de Palamós. Visc a Parlavà i tinc una germana que es diu Abril i té 7 anys. La meva mare treballa d’infermera i el meu pare de pagès i tenim 190 vaques, 4 porcs, 10 gallines, 20 gats, 24 pollastres, 1 gos i tenim un hort.
Vaig anar a la guardaria d’Ullastret. Als 3 anys vaig anar a la escola d’Ullastret fins els 7 anys. Ara vaig a l’escola Francesc Cambò de Verges i faig 4t. M’agrada fer gimnàs, plàstica, mates i en general, tot.
Faig futbol i música. Al temps lliure m’agrada anar amb les vaques i anar a l’ordinador.
Quan sigui gran vull ser pagès, però  falta  molt de temps per decidir no ser si vull ser veterinari o enginyer agrònom.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada