dimecres, 7 de novembre del 2012

Ferran

Em dic  Ferran Monfort Tapies i tinc 8 anys. Vaig néixer a Palamós el dia 26 de novembre i var ser un part natural.

Visc a Vulpellac a la plana de l’Empordà. El meu pare es diu Josep Maria i treballa de micro biòleg  i és el director general de l’ IRTA. La meva mare es diu Meritxell i treballa de secretària a l'ajuntament d’Ullastret. Tinc dues germanes i una nebodeta. Tenia un guacamai i tinc cinc gallines.

Vaig anar a la llar d’infants d’Ullastret. Desprès vaig anar a la escola d’ Ullastret i ara vaig a l’escola de Verges. M’agrada informàtica i coneixement del medi.

Vaig a música des dels quatre anys i és el tercer any que toco el  violoncel. Faig llenguatge musical i orquestra.

En el meu temps lliure m’agrada  jugar amb els amics, escalar una magnòlia que tinc al jardí i recollir els ous de les gallines.

De gran m’agradaria ser inventor, polític, entrenador de guacamais i informàtic. Quan acabi la carrera aniré a viure al Brasil i faré esport extrem a la selva tropical amb els guacamais.

1 comentari:

  1. Vols anar al Brasil?? que guai!! jo també hi vindré!! Meritxell

    ResponElimina