dimecres, 7 de novembre del 2012

Andreea

Hola, em dic Andreea  Belceanu Larisa i tinc 10 anys. Vaig néixer a Romania l’any 2002.

Quan jo tenia 4 anys els meus pares van anar a treballar a Itàlia i em vaig quedar a Romania amb els meus avis. Després vam canviar de lloc i de feina i vam anar a França i després vam venir a Espanya. Ara jo visc a Foixà.

El meu pare treballa de paleta i la meva mare neteja cases. Tinc 2 germans i cap germana. Tinc molts cosins i cosines. El meu germà de 19 anys es diu Lucian i el de 15 es diu Cristian. En Cristian fa 4t d´ESO.

M`agrada moltíssim fer mates i plàstica. Vaig a l’institut escola de Verges que es diu Francesc Cambó. Els caps de setmana m`agrada escoltar musica tranqui·la. No faig cap activitat extrascolar.

Jo de gran vull ser cambrera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada