dimecres, 7 de novembre del 2012

Ariadna

Em dic Ariadna Planas Quintana. Tinc 9 anys i vaig néixer al 17 d’octubre del 2003 a l’hospital de Girona. Visc a Verges al c/Davallada. Tinc un germà que es diu Arnau, té dotze anys i fa primer de secundària.

El meu pare treballa de delineant i la meva mare de secretaria. Tinc molts peixos.

Vaig anar a la guarderia de Verges i ara segueixo a l’escola de Verges, Francesc Cambó. Faig 4t i si no passa res seguiré aquí fins que acabi l’ESO. M’agrada fer educació física i plàstica. M’agraden també segons quins deures.

El dimecres i els divendres faig entrenament de basket de Verges (equip  mini femení B). En el temps lliure m’agrada mirar la televisió en el sofà o en el llit i també m’agrada anar en patinet pel poble.

De gran m’agradaria ser secretaria com la meva mare.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada