dimarts, 6 de novembre del 2012

Ariana

Em dic Ariana, tinc 9 anys. Vaig néixer a l’hospital de Palamós i faig els anys el 13 d’agost.
Abans vivíem a Romania però vam venir aquí a Catalunya i ara vivim a Rupià.
Tinc una germana que es diu Cristina. També tenia un gos que es deia Blacky.
Jo no anava a la llar d’infants i els meus pares quan tenien temps lliure em cuidaven i quan anaven a treballar em quedava a casa amb els avis.
Ara vaig a l’escola de Verges. Ara faig 4t. i m’agrada molt com va el curs. Tinc una mestra que es diu Míriam i a mi m’agrada molt tenir-la de professora. Quant torno de l’escola no tinc gaire deures.
En el meu temps lliure, m’agrada molt quedar amb els meus amics i jugar. També m’agrada molt anar a casa dels familiars.
De gran m’agradaria molt ser professora perquè crec que ho faré molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada